tirsdag den 27. oktober 2015

Mørkerød julestjerne

Julen nærmer sig med hastige skridt... 

For hobby/scrap/kort folket er det glohed højsæson netop nu. Jeg faldt for den smukke stjerne i Silhouette storen. Og så måtte jeg igang. Den er skåret ud af fem ark A4 mørkerød karton. Derefter er de fem store stjerner og fem små stjerner foldet og limet med Tacky Glue nøjagtigt sammen. (Tacky Glue er min favorit lim, da den er hurtigtørrende!)


Først de fire af dem. Indsatte derefter en rød sytråd + den lille stjerne i midten og så kom sidste stjerne på. Til sidst fik den en gang guld-glitter spray. 
Til jul må jeg jo GERNE gå amok i bling-bling! Love it! ;) 

   

Vil helt sikkert lave flere. Har planer om en hvid med sølv, sort med guld, grøn med guld og har også lovet Sinne en regnbuefarvet med regnbueglitter, som kan hænge hele året... ;)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Hvor fandt du skabelonen til den?

    SvarSlet
  2. Jeg kan ikke finde den i butikken. Kan du huske hvad den hedder?

    SvarSlet
  3. Mange tak begge 2!! :)

    I silhouette storen hedder den: 3d nested stars with star border - large og har nummer ID 82234 :)

    SvarSlet