lørdag den 31. oktober 2015

Store Crazy Bird dag i Ryde

Idag var der Store Crazy Bird dag her i Ryde. En flok skønne, søde, dygtige, kreative piger indtog matriklen, og så arbejdede vi med Tim Holtz Crazy Bird stempler og tilhørende dies.


Det kom der vidt forskellige - men alle flotte - resultater ud af. 


Jeg har besluttet at afholde endnu et Crazy Bird kursus sidst på måneden, hvor en NY flok søde piger kigger forbi. 


Det er ALTID hyggeligt og inspirerende at mødes i en flok, hvor vi alle har samme interesse/hobby. Man lærer noget nyt - HVER gang! Og hvis jeg havde tiden til det, ville det være i kalenderen noget oftere...! 
Der er KNALD på farverne og der fløj Distress Ink rundt i lokalet. Der blev også brygget diverse mists i alle regnbuens farver... :)

TAK til jer alle for en super hygge krea dag i jeres selskab - jeg håber vi snart ses igen...! :D


5 kommentarer:

  1. Velkommen i blog verden :-) og super flotte ting du har lavet med den skøre fugl

    God søndag

    SvarSlet
  2. Du er velkommen til at besøge mig også her :-)

    http://nedergaardsscrapblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Mange tak Lissy!

    Jeg vil rigtig gerne tage et kig på din blog! :)

    SvarSlet
  4. Super mange tak for nogle inspirerende timer. Jeg har netop lavet et blogindlæg herom samt linket til din blog og håber, du får nogle nye følgere. Kram, Anette :-)

    SvarSlet
  5. Selv tak Anette - altid inspirerende at være i dit selskab!
    Og dine pip-billeder er jo verdensklasse! Thumbs up herfra! :) :)

    SvarSlet